Community management

Community management draait om meer dan alleen reageren op berichten. Het draait om het opbouwen van een betrokken (online) community die niet alleen volgt, maar ook actief deelneemt. Dat allemaal met een strategie die je merk versterkt en relaties verdiept.

Community wat?

Community management (CM) begint met het definiëren van een tone of voice, om jouw merk authentiek te laten communiceren. Deze stem wordt geïntegreerd in een strategie, waarbij we je online aanwezigheid zowel actief (on-handle) als reactief (off-handle) beheren.

On handle community management - Sien Ulens - Freelance Digital Creative

On-handle CM

On-handle community management verwijst naar interactie via jouw eigen kanalen. Het omvat het reageren op reacties, het starten van gesprekken en het stimuleren van betrokkenheid in real-time.

Off handle community management - Sien Ulens - Freelance Digital Creative

Off-handle CM

Off-handle community management richt zich op wat er buiten jouw kanalen gebeurt. Of het nu gaat om vermeldingen van jouw merk of interactie met andere creators, wij blijven continu online aanwezig.

Uitgelichte community management comments

Community Management Sien Ulens Freelance Community manager
Community Management Sien Ulens Freelance Community manager
Community Management Sien Ulens Freelance Community manager
Community Management Sien Ulens Freelance Community manager
Community Management Sien Ulens Freelance Community manager
Community Management Sien Ulens Freelance Community manager
Community Management Sien Ulens Freelance Community manager
Community Management Sien Ulens Freelance Community manager
Community Management Sien Ulens Freelance Community manager

Samenwerken aan het groeien van jouw merk?

Wil je graag meer informatie of gewoonweg kennismaken?